+48 533 992 172
Zamów audyt strony i wycenę pozycjonowania ZAMÓW TERAZ

Szanowny użytkowniku

Poniżej przygotowaliśmy dla Państwa odpowiedzi na pytania najczęściej zadawane naszym ekspertom. Jeśli nie odnajdziesz odpowiedzi na swoje pytanie pośród poniżej zamieszczonych pytań prosimy o kontakt z naszym ekspertem pod numerem telefonu +48 533 992 172 lub adresem e-mail office@semprojekt.com. W ramach współpracy oferujemy również szkolenia dla pracowników Państwa firmy z tematyki pozycjonowania stron w Internecie oraz kampanii linków sponsorowanych.

Pozycjonowanie stron

Czym jest pozycjonowanie stron www w wyszukiwarkach?

Pozycjonowaniem nazywamy działania, których celem jest wypromowanie Państwa strony www, czyli w rezultacie umieszczenie jej na jak najwyższej pozycji w wynikach wyszukiwania (pierwsze 10 pozycji), według wybranych fraz kluczowych. Słowa kluczowe związane są z prowadzoną przez Państwa działalnością i charakteryzują Państwa usługi oraz produkty.

Pozycjonowanie stron ma na celu zwiększenie odwiedzalności Państwa strony internetowej, co w rezultacie może przełożyć się na zwiększenie ilości klientów oraz wolumenu sprzedaży produktów i usług Państwa firmy. To również zwiększenie wiarygodności firmy jako zaufanego partnera w biznesie i budowanie pozytywnego wizerunku firmy.

Pozycjonowanie jest promocją Państwa firmy, której celem jest zachęcenie do zapoznania się z oferowanymi produktami tych użytkowników internetu, którzy nie znają nazwy Państwa firmy, a szukają informacji o konkretnym produkcie lub usłudze . Jeśli tacy użytkownicy wpiszą w wyszukiwarce nazwę poszukiwanego produktu to skutecznie dotrą na stronę Państwa firmy, nie znając wcześniej jej nazwy.

Pozycjonowanie jest bardzo efektywne finansowo – płacą Państwo jedynie za efekt - obecność na pierwszych dziesięciu pozycjach w wynikach wyszukiwania na konkretne słowo kluczowe.

Linki sponsorowane

Czym są linki sponsorowane?

Link sponsorowany to reklama w postaci tekstowej. Wyświetlana nad wynikami wyszukiwania oraz po jednej ze stron. Linki sponsorowane są wywoływane po frazach kluczowych w odpowiednim kontekście, wpisywanych do wyszukiwarki, co zwiększa ich skuteczność i dopasowanie przekazu do odbiorcy. Linki sponsorowane wykorzystują przyjazny reklamodawcom sposób rozliczenia działa reklamowych. Opłata pobierana jest wyłącznie za wejście przez użytkownika na Państwa stronę internetową, a w związku z tym reklamodawca płaci wyłącznie za efekt (CPC – Cost per click).

Czemu warto korzystać z linków sponsorowanych?

Do głównych zalet linków sponsorowanych zalicza się ich trafność - docieramy do osób poszukujących danego produktu lub usługi (zdecydowanych z niej skorzystać). Linki sponsorowane widoczne są w wyszukiwarce internetowej zaraz po utworzeniu kampanii. Wyniki kampanii są realnie widoczne - stosując narzędzia analityczne mamy dokładny wgląd w skuteczność kampanii (ilość wejść, kliknięć). Linki sponsorowane są bardzo elastyczne, można dokonywać modyfikacji w praktycznie każdym momencie jej trwania. Płacą Państwo wyłącznie za przejście użytkownika na Państwa stronę internetową.