Czy chcesz wzmocnić i zwiększyć skuteczność Twojej kampanii linków sponsorowanych lub innych kampanii marketingowych np. na Facebooku?
Czy chcesz aby Twoi potencjalni klienci w łatwy i szybki sposób dotarli do treści, które chcesz im przekazać?
Czy chcesz zwiększyć liczbę użytkowników, którzy mogą być zainteresowani ofertą Twojej firmy poprzez bezpośrednią interakcję np. wypełnienie ankiety, kwestionariusza?
Możesz to zrealizować poprzez włączenie do swojej kampanii reklamowej odpowiednio sformułowanej, zaprojektowanej i zoptymalizowanej landing page. Zespół naszych ekspertów pomoże Ci w tym!
Czym jest landing page w kampaniach reklamowych?
Landing page (inaczej: strona docelowa, strona powitalna, mikropage, mikrosite, strona sprzedażowa, strona produktowa) to strona na którą kierowany jest użytkownik, który zainteresowany jest Twoim produktem lub usługą pozyskany wskutek prowadzenia przez Twoją firmę działań marketingowych.
Najczęściej na landing page trafiają osoby, które klikną na banner, link sponsorowany lub inny link reklamowy. Może to być strona samodzielna znajdująca się pod odrębną nazwą domeny lub element – mikrosite istniejącej, większej witryny.


Jakie cele może realizować Landing page?
Głównym celem landing page jest nakłonienie użytkowników do wykonania pewnych czynności lub skorzystania z oferty Twojej firmy, dlatego zakres działań oraz zakres czynności przy jakich można jej użyć jest w zasadzie nieograniczona!
Landing page może być wykorzystana przy:
- Kampanii linków sponsorowanych Google AdWords
- Kampanii na portalach społecznościowych np. Facebook Ads
- w kampaniach e-mailingowych
- w kampaniach banerowych
W zależności od przyjętych celów marketingowych i sprzedażowych landing page może posłużyć do:
- inicjacji procesu zakupowego Twoich produktów lub usług
- rejestracji na Twojej stronie internetowej
- wypełnienia ankiety lub formularza zgłoszeniowego (a w rezultacie pozyskanie danych kontaktowych użytkownika)
- dystrybucji informacji o aktualnej ofercie/promocji zamieszczonej na landing page
- zapisania użytkownika na newsletter (w rezultacie budowa bazy danych osób kontaktowych)
- nakłonienia do kontaktu telefonicznego
O czym należy pamiętać decydując się na stworzenie własnego landing page’a?
- Określ bardzo dokładnie grupę docelową, do której będzie kierowany landing page i dostosuj treści i przekaz do tej właśnie grupy, pamiętając że ma być to źródło szybkiego dostępu do informacji dla użytkowników ściśle powiązane z tematem kampanii/promocji.
- Określ cel, jaki ma spełnić dany landing page czyli np. wypełnienie ankiety, inicjacja procesu zakupowego – im bardziej dokładnie postawiony jest cel, tym lepsze efekty przynosi kampania
- Skoncentruj się na wybranej usłudze/produkcie – który chcesz promować – unikaj zbędnych informacji i umieszczania ogólnych, nic nie wnoszących informacji . Umieszczaj ważne treści w miejscach najbardziej widocznych dla użytkownika.
- Wyeliminuj zbędne elementy na landing page-u- zrezygnuj ze zbędnej nawigacji, unikaj długich ścieżek dostępu do ważnych informacji, utrzymaj spójność graficzną i tekstową z prowadzoną kampanią.