Black Hat SEO jest ciemnym światem. Nie jest dla osób o słabym sercu lub tych z moralnym kompasem wskazującym północ. Taktyki czarnych kapeluszy są ryzykowne i mogą spowodować ukaranie Twojej witryny przez Google, ale często działają w celu generowania szybkich skoków ruchu. W tym artykule omówimy techniki black hat seo, abyś mógł podjąć świadomą decyzję, czy black hat SEO jest dla Ciebie!
Spamowanie jest czarnym kapeluszem, ale może być bardzo skuteczne, jeśli zostanie wykonane poprawnie.
E-maile są łatwo wysyłane, jednak musisz uważać, aby nie dać się przyłapać na robieniu tego, ponieważ będzie to miało poważne konsekwencje! Możesz znaleźć się na czarnej liście wyszukiwarek, a tym samym nie możesz w ogóle niczego pozycjonować. I znowu nikt tego nie chce 🙁
Niektórzy praktykujący black hat SEO używają zautomatyzowanych programów zwanych „botami”, aby wysyłać tysiące fałszywych wiadomości e-mail z kont utworzonych w ciągu kilku sekund w bezpłatnych usługach pocztowych.


Farmy linków to taktyka Black Hat SEO, która polega na tworzeniu linków między kilkoma różnymi stronami internetowymi. W ten sposób możliwe jest budowanie linków z witryn z autorytetem i obciążeniem w celu poprawy rankingu wyników wyszukiwania.
Oprócz tego czarny kapelusz SEO może obejmować kupowanie lub sprzedawanie linków na innych stronach internetowych wyłącznie w celu podwyższenia rankingu własnej witryny. Problem polega na tym, że nie ujawniono, w jaki sposób te linki są wykorzystywane w ramach ogólnej strategii, której Google zakazał .Google zakazał ich używania właśnie z tego powodu. Taktyka ta może również obejmować upychanie słów kluczowych – dodawanie słów do treści znacznie wykraczające poza to, co byłoby potrzebne normalnie – ponownie mające na celu przyciągnięcie uwagi wyszukiwarek, a nie konsumentów, którzy odwiedzają Twoją witrynę w poszukiwaniu informacji. Taka taktyka czarnego kapelusza była właściwie do lutego 2012, Google twierdzi teraz, że ta taktyka jest w porządku, ale tylko wtedy, gdy tekst „dodaje wartość” dla odwiedzających, więc ta taktyka może nie pasować do black hat SEO, mimo że wielu nadal wierzy, że upychanie słów kluczowych może pomóc ich witrynie osiągnąć wyższą pozycję w wynikach wyszukiwania.
Upychanie słów kluczowych to taktyka black hat SEO , która odnosi się do nieetycznego sposobu zwiększania liczby wyświetleń Twojej witryny przez wyszukiwarkę na stronach wyników.
Kiedy używane jest czarny kapelusz seo, często prowadzi to do ukarania przez Google. Jest to nie tylko irytujące dla użytkowników, ale z biegiem czasu szkodzi reputacji Twojej firmy / marki.

Taktyki black hat SEO są stosowane, gdy ludzie chcą, aby ich witryny były wyższe w rankingu bez stosowania odpowiednich metod optymalizacji; uzyskują szybkie rezultaty dzięki technikom czarnego kapelusza, które mogą być szkodliwe – przez to tracą obciążenie lub cierpią na kary manualne (np. kara Panda).
Różne inne techniki czarnego kapelusza obejmują: maskowanie, w którym pokazujesz czytelnikom jedną wersję strony lub obrazu, a drugą zupełnie inną wersję podczas przeglądania przez wyszukiwarki; publikowanie spamu – pisanie artykułów z niewielką ilością prawdziwej treści na tematy nieistotne dla tego, czego ludzie szukają i przesyłanie ich do katalogów artykułów lub forów czarnego kapelusza; komentowanie blogów spamowych, w których zostawiasz komentarze na blogach, które nie mają nic wspólnego z tematyką Twojej własnej witryny.